Про це повідомив комерційний директор ПП «Агроекологія» Павло Захарченко під час V міжнародної конференції «Органічна переробка та збут: нові можливості для готового продукту».
«Розпочнемо з невеликого об'єму переробки — 1 т молока на добу. Отриману продукцію плануємо реалізовувати лише у власних магазинах Fresh& Local. В інші торгівельні мережі не збираємося заходити», — зазначає Павло Захарченко.
Як розповіла директор ТОВ «Органічний м'ясний продукт» Олена Стретович, локальні магазини інколи по об'ємам продажів переважають великі супермаркети, але органічним виробникам варто іти з своїм продуктом в великі торгівельні мережі, щоб мати більше поширення серед покупців і впізнаваність не лише в одному регіоні, а по всій Україні.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua