Всі головні новини агроринку на
📲 Телеграм-каналі
У 2022 році слід очікувати підвищеного попиту на продукти, які сприяють здоров’ю та красі. Споживачі будуть шукати страви, багаті на колаген, антиоксиданти, пробіотики та омега-3 жирні кислоти.
Про це свідчать дані дослідження компанії Kroger Co.
Цьогоріч на кулінарній арені з’явиться умамі — амінокислота глутамат натрію, яка посилює смак. Також місце матимуть смаки, які викликають ностальгію за певними продуктами.
Споживачі продовжують піклуватися про здоров’я планети не лише шляхом споживання рослинної їжі, а й за рахунок зменшення відходів: вони обирають товари, упаковку яких можна переробити.
Інтерес до екологічності спонукає споживачів задуматися, звідки походить їжа, що призводить до зростання попиту на продукти харчування та інгредієнти, вирощені та оброблені на локальному рівні.
Споживачі все частіше купують продукти преміум-класу, оскільки прагнуть підвищити рівень свого харчування вдома. Це викликає інтерес до гамбургерів і хот-догів із рослинною яловичиною, піци з козячим сиром, а також фрикадельок кімчі.
«Розкриття цих тенденцій дозволяє нам підготуватися та впроваджувати інновації в межах наших брендів, щоб продовжувати надавати клієнтам саме те, чого вони хочуть», — каже віцепрезидент приватної торгової марки компанії Kroger's Our Brands Хуан Де Паолі.