Наразі порт Констанца перезавантажений, і найбільша проблема на вхід, ніж на вихід вантажів, оскільки недостатньо суден. Є можливість збільшити на 25% потужності перевалки, але для цього немає необхідної кількості потужностей зберігання.
Про це розповів директор Comvex Ден Долгін (Румінія) під час зустрічі Trend&Hedge Club.
«Є спонукання поліпшити інфраструктуру чи пропускну здатність порту, щоб покращити ситуацію. Вже відбулися певні покращення інфраструктури, були відремонтовані деякі залізничні шляхи, інвестовано 3 млн євро в баржевий комплекс. Але щодо зберігання зерна, то активного будівництва не ведеться, оскільки є розуміння, що після закінчення війни Україна почне використовувати порти Чорного моря, і потоки українського зерна до порту Констанца припиняться. Тому ніхто не хоче інвестувати в силоси для зберігання зерна», — зазначає Ден Долгін.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua