Про це розповів аналітик польського ринку Маріуш Дзівульський, повідомляє «Інфо-Шувар».
За словами фахівця, рівень внутрішнього споживання та обсяги експорту польської лохини на ринки ЄС динамічно зростають.
«Сьогодні попит на польську лохину є задовільним, це стимулює розширення виробничих площ. Але чи так буде завжди? Питання полягає в тому, чи фермери роблять це, орієнтуючись на конкретні ринки, чи просто надіються на більші прибутки, бо лохина — це ягода, яка сама себе продає», — зазначає Маріуш Дзівульський.
За його словами, в цьому сезоні за сприяння Фонду промоції лохини в Польщі та Польської групи виробників фруктів та овочів була проведена рекламна кампанія «Літо з лохиною», яка стала успішним прикладом вірно розробленої стратегії продажів.
«В межах кампанії ми інтенсивно проводили рекламні заходи, які включали дегустації та участь у різноманітних виставках. Нашою основною метою стало просування лохини на ринку як поживної, корисної та цілком доступної для споживача ягоди. Нам неодмінно слід продовжувати промоцію у тому ж руслі. Проте ми також повинні свідомо формувати пропозицію у відповідності до міжнародних стандартів якості та в тих кількостях, які ми зможемо вигідно продати на ринку», — зазначає представник Фонду промоції лохини в Польщі Домініка Козажевська.
На думку експерта, дієва маркетингова стратегія є незамінною складовою високих продажів.