Тренд №1
Тенденція з назвою Eat Clean, тобто: їж просте, зрозуміле і здорове. Акцент кулінарні шефи робитимуть на продукти в необробленому вигляді: не варитимуть і не смажитимуть, а подаватимуть сирими і не приправленими. Саме у такому вигляді, говорять вони в один голос, можна на 100 відсотків відчути справжній смак продукту.
Тренд №2
Ще більше поширення вегетаріанства, веганства і сироїдіння. Кількість тих, хто відмовиться від м'яса — зросте. І вони не будуть відчувати себе «ображеними» в ресторанах. Бо овочі стануть головною закускою.
Тренд №3
Із традиційної тарілки antipasto (гаряча або холодна м'ясо-овочева закуска в італійській кухні) овочі витіснять сири, м'ясо, морепродукти і копченості. Цукіні та броколі, спаржа і морква, топінамбур і батат з'являться у всіх можливих інтерпретаціях. Сирі, варені, печені, дегідровані, грильовані — їм знайдуть десяток способів приготування.
Тренди №4 і 5
Ці тренди знову потішать вегетаріанців. У тренді м'ясо без м'яса і молоко — без молока. У бургерах все частіше будуть котлети не з телятини чи курятини, а із сої, баклажанів і джекфрута (індійського хлібного дерева).
Поряд із тваринним молоком — коров'ячим чи козиним — у супермаркетах буде все більше рослинного. З кокосу, мигдалю, фундуку, кунжуту, фісташок — воно нагадуватиме традиційний напій і білим кольором, і ніжним смаком. Але буде менш калорійним і більш вітамінним.
Тренд №6
Салати, які компонуєш сам. Перед тобою — всі інгредієнти, і саме ти, а не шеф-кухар, обираєш, що опиниться у твоїй тарілці. До речі, навіть суші та роли змінюють вигляд. Тепер їх не закручують у фіксовану форму. Новий тренд — класти у тарілку рис, сиру рибу та овочі, поливати соєвим соусом, перемішувати та їсти.
Тренд №7
Використовувати овочі від вершечка до корінчика, не викидаючи ні сантиметра. Люди все більш економно будуть ставитися до продуктів. А разом із тим — креативно. Бадилля моркви і ріпи у блендер — і в смузі, квіти цукіні у кляр — і на тарілку.
Тренд №8
Супермаркети перетворяться на «ферми»: прийшов — зірвав — заплатив. Ми повернемося до природи. Оцінимо забуті овочі, такі як топінамбур чи ріпа. До речі, чим більше дефектів і погрішностей на них буде — тим краще. Яблука, що прим'ялися, коли падали, покрученої форми морква, різного розміру картоплини — це свідчить про їх натуральність.
Тренд №9
Неочікувано, але в алкогольних коктейлях стане менше алкоголю. Не міцні, а якомога легші за градусом напої. При цьому ще більш ароматні, ще більш вигадливі. Причина таких новацій — бажання «покоління Z» довше сидіти в барі, соціалізуватися і підтримувати small talk.
Тренд №10
Доставка їжі додому. Вона стане все більш популярною. І все частіше ресторани будуть отримувати замовлення на салат, рибу чи гарнір «з собою». До речі, доставлятимуть замовлення не лише кур'єри, але і дрони! Таку послугу вже пропонують у кількох американських закладах.
AgroPortal.ua за матеріалами Телевізійної Служби Новин