Приклад такої кампанії — «Фьючефуд», що виробляє смачні снеки у вигляді чіпсів з насіння льону. Її засновники Павло Себастьянович, Сергій Гайдай і директор Сергій Шакола почали цікавитися здоровим способом життя приблизно в один і той самий час, у 2010 році. Вони познайомилися на фестивалі здорової їжі і вже 2013 року зареєстрували своє підприємство.
Павло Себастьянович відповідає за рецептуру і технологію виробництва, Сергій Гайдай — за маркетинг і дизайн упаковки. А всю операційну діяльність здійснює директор Сергій Шакола.
Компанія пропонує лляні фьючіпси чотирьох видів — класичні з коричневого льону, золоті з білого льону, коричневий льон з цибулею і золотий льон з італійськими травами. Вся сировина, як стверджують власники, українська.
Але чи буває успішний бізнес без перешкод?
«Із перших днів нам необхідно було втілити задуману технологію в життя. Ми проектували й замовляли обладнання, доводилося модернізувати стандартне обладнання, удосконалити його, — розповідає директор «Фьючефуд» Сергій Шакола. — Коли це завдання було вирішено і ми почали отримувати від покупців позитивні відгуки, прийняли рішення заходити у великі торговельні мережі. Цей процес виявився важчим, ніж ми думали. Вхід в супермаркет, обмін документами і розгляд заявок займають декілька місяців. Також не треба забувати про стандартне відтермінування платежів, яке існує у роботі з мережами».
Сьогодні фьючіпси можна купити в «Новусі», «Сільпо», «Мегамаркеті», «Таврії», «Еко-Крамниці», на заправках ОККО і КЛО, в інтернет-магазинах.
Упаковка фьючіпсів 120 г у ритейлах коштує до 50 грн. Прораховуючи ціну, компанія відштовхувалася від вартості сировини і витрат на виробництво.
Незабаром власники планують розширити асортимент до 7-8 смаків, а також запустити лінію солодких снеків і горіхових сирів. Крім цього, «Фьючефуд» готова до іноземних постачань, залишилося тільки знайти надійних партнерів.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua