В Україні з’явився новий бренд органічних продуктів

07 червня 2017, 17:36 4664

Інноваційний холдинг HTI на міжнародній агропромисловій виставці АГРО-2017, що проходить у Києві, презентує власну торгову марку органічних продуктів — All in Foody.

Про це AgroPortal.ua повідомили в прес-службі НТІ.

Як зазначається, наразі ТМ All in Foody представить лінійку круп — гречану, ячну та пшеничну, борошно — житнє, пшеничне, гречане та вівсяне, а також насіння льону.

В асортименті бренду і продукти зі спельти — унікального злаку, який через вміст поживних речовин називають «чорною ікрою» серед круп. Будуть представлені крупи різної фракції — дроблені, цільнозернові та швидкого приготування, а також борошно. Уся продукція виготовлена з органічної сировини та сертифікована відповідно до міжнародних стандартів якості.

Дизайн упаковки для торгової марки розробляли фахівці з Європи, а сировина для упаковки є екологічно чистою, тож не шкодить навколишньому середовищу, розповідають в НТІ. 

«Ми маємо великий досвід у створенні та впровадженні інноваційних технологій для аграрного сектору, — розповідає виконавчий директор холдингу HTI Олександр Матюшок. — Створення торгової марки — реальне втілення цих технологій у продукті. Вирощуючи свою продукцію, ми не порушуємо екосистему, навпаки, робимо все аби зберегти природний баланс, усі поживні властивості продукту».

Лінійка продуктів All in Foody буде розширюватися. Мета засновників бренду — забезпечити споживачів всіма необхідними органічними продуктами для щоденного раціону.

Познайомитись з брендом та першим придбати продукцію All in Foody можна впродовж всієї виставки у 9-му павільйоні.