Про це розповів регіональний директор Українського проєкту бізнес-розвитку плодоовочівництва Дмитро Ніколаєв під час Національного медового форуму «Золота Пасіка 4.0».
«Кілька років тому ми починали з простих заходів, інструментів, але протягом двох років зрозуміли, що нам також потрібно розвиватись разом із нашими клієнтами, оскільки вони вимагають більшого, нових сервісів, послуг, нових рішень. Наприклад, ми пропонували нашим бджолярам знижки на товари бджільництва за програмою «Е-ваучер», а цього року було створено онлайн-курс для бджолярів «Пасіка. Від хобі до бізнесу», який пройшли вже 800 бджолярів», — зазначає Дмитро Ніколаєв.
Він висловив сподівання, що в 2021 році буде більше офлайн-заходів.
«Сподіваюсь, що учасники-бджолярі зрозуміють, наскільки важливі співпраця та кооперація, щоб крок за кроком рухатись уперед разом та розвивати українське бджільництво», — наголошує Дмитро Ніколаєв.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua