Споживання свіжих молочних продуктів скоротилося.
Як говориться у повідомленні «Інфагро», це зниження не таке суттєве, як у відповідні періоди до війни, оскільки населення не може собі дозволити такі літні відпустки з подорожами, як у мирний час.
«Закінчується сезон суниці — зменшується попит на сметану. Спостерігається також зменшення споживання молока. Через зростання конкуренції особливо проблемною є реалізація молока тривалого зберігання. Непогано продаються питні кисломолочні продукти», — уточнили фахівці.
Зараз цінова ситуація в категорії свіжих молочних продуктів стабільна. Але вже в середині літа виробники, ймовірно, почнуть збільшувати ціни на свою продукцію, зважаючи на очікуване збільшення собівартості виробництва.
«Темпи зростання експорту свіжих молокопродуктів сповільнились. Це пов’язано з насиченістю основного ринку збуту — Молдови. Пошук нових ринків поки не можна назвати активним. Так, зростає поступово експорт сиркової продукції до Німеччини, є відвантаження ультрапастеризованого молока до Болгарії. Навіть до США та Канади відправляють сирки в глазурі», — зазначили аналітики.
Водночас імпорт свіжих молокопродуктів не зростає і вже значно менший за експорт.