Міграція і окупація знизили цього року споживання молочної продукції на 20-22%. На наступний рік очікується зростання споживання на 3-5%, що зумовлене очікуванням стабілізації економіки, а також фактором зворотної міграції.
По це повідомив провідний аналітик «Інфагро» Максим Фастєєв під час конференції «Молочний бізнес в умовах війни».
«Попит на продукти харчування залежить від війни і макроекономіки. Загальна споживча інфляція в Україні вже перевищила 25%. Молочна інфляція (ріст цін на сировину та здорожчання оптової вартості продуктів) складає 10-12%, але на полицях ціни зросли на 20% порівняно з минулим роком, що зумовлене зростанням вартості логістики і послуг ритейлу», — пояснює Максим Фастєєв.
За його словами, обсяг молока для переробки у 2023 році не зміниться, скоригується лише внутрішній ринок.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua