Думка: Виробники, які працюють в тіні, обвалюють ціни на внутрішньому ринку

01 серпня 2018, 08:00 1969

Більшість виробників в структурі плодоовочевого ринку працюють «в тіні» і саме вони створюють критичну масу пропозицій. Таким чином самі виробники досить часто обвалюють ціну на внутрішньому ринку.

Про це повідомила керівник департаменту «Маркетинг-Аналітика» ОРСП «Шувар» Тетяна Гетьман під час конференції «Сучасне плодоовочівництво» в рамках виставки «Агропорт Південь Херсон 2018».

«Ціна є головним чинником прийняття рішення про продаж або закупівлі в українському плодоовочівництві. Більшість учасників ринку вже розуміють, що саме коливання цін є головною загрозою ефективності бізнесу, однак пропозиція продовжує істотно коливатися з року в рік і протягом сезону», — зазначає Тетяна Гетьман.

За її словами, в Україні майже 80% плодоовочевої продукції фермер продає за готівку, втрачаючи відповідальність за її якість після відвантаження з поля.

«Стандартів якості нині на плодоовочеву продукцію в Україні не існує, навіть вимоги роздрібних мереж не завжди виконуються, і тому досить часто те, що продається в нас, не можна продати в країнах ЄС», — стверджує Тетяна Гетьман.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua