Про це повідомила керівник департаменту «Маркетинг-Аналітика» ОРСП «Шувар» Тетяна Гетьман під час конференції «Сучасне плодоовочівництво» в рамках виставки «Агропорт Південь Херсон 2018».
«Ціна є головним чинником прийняття рішення про продаж або закупівлі в українському плодоовочівництві. Більшість учасників ринку вже розуміють, що саме коливання цін є головною загрозою ефективності бізнесу, однак пропозиція продовжує істотно коливатися з року в рік і протягом сезону», — зазначає Тетяна Гетьман.
За її словами, в Україні майже 80% плодоовочевої продукції фермер продає за готівку, втрачаючи відповідальність за її якість після відвантаження з поля.
«Стандартів якості нині на плодоовочеву продукцію в Україні не існує, навіть вимоги роздрібних мереж не завжди виконуються, і тому досить часто те, що продається в нас, не можна продати в країнах ЄС», — стверджує Тетяна Гетьман.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua