Поки це невеликі партії, тестові. Але ми вже підписали договір із «Лавкою традицій» від «Сільпо», тому повноцінна партія піде туди.
Компанія Famberry, яка займається вирощуванням та переробкою кизилу, оновила свій асортимент і заходить на полиці торговельної мережі «Сільпо».
Про це AgroPortal.ua розповіла співвласниця Famberry Ліза Ольшанська.
Серед новинок бренду: джем кизиловий з манго, малиною, яблуком та персиком, кизил перетертий з медом, соус сальса. Також оновлено рецептуру соусів «Лагідний» та «Преміум».
Поки це невеликі партії, тестові. Але ми вже підписали договір із «Лавкою традицій» від «Сільпо», тому повноцінна партія піде туди.
Окрім цього, Famberry розробили подарунковий бокс з усіма кизиловими продуктами у мініформаті по 45 г. Підприємиця зазначає, що це дуже зручний формат для того, щоб спробувати кожен джем чи соус, або ж просто на подарунок.
Для довідки: кизиловий сад компанії Famberry у Запорізькій області є найбільшим у Європі, проте сьогодні він в окупації. Влітку цього року компанія запустила новий завод у Запоріжжі, працює із власними запасами ягоди і вже зафрахтувала врожай кизилу в українських фермерів.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua