Молочний альянс змінив паковання популярних продуктів на більш зручне

01 березня 2025, 12:00 1443

Бренди «Молочного альянсу» змінили форму паковання своїх популярних продуктів для зручності споживачів і кращого зберігання.

Про це говориться у повідомленні компанії

Зазначається, що паковання Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність і екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та високу продуктивність розливу — вона дозволяє використати весь продукт, що є в пакованні, майже без залишків. Крім того, Tetra Gemina повністю придатна для вторинної переробки. Це інноваційна розробка світового лідера з харчового паковання — компанії Tetra Pak, яка є партнером групи компаній «Молочний альянс».

«Рівень очікувань споживачів постійно підвищується, і щоразу вони шукають щось нове. Це стосується не лише смаків, але й зовнішнього вигляду паковання та його функціональності. Ми постійно стежимо за інноваціями і пропонуємо нашим споживачам справді унікальне, а головне — більш зручне паковання», — зазначила директор зі стратегічного розвитку ГК «Молочний альянс» Інна Іванова.

У компанії уточнили, що нове паковання має хороші бар'єрні властивості, що дозволяє тривалий час зберігати свіжість молока й вершків без використання консервантів та без холодильника.

Лінію з виробництва продукції в сучасному пакованні запустили на заводі дитячого харчування «Яготинське для дітей». Інвестиції у проєкт склали понад 210 млн грн.


Для довідки: ГК «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.