ГК Верес збільшила реалізацію продукції на 8%

03 лютого 2021, 12:05 1817

Група компаній «Верес» у 2020 р. збільшила реалізацію консервованої продукції під власною торговою маркою на 8% — до 946,9 млн грн у порівнянні з 2019 р. Асортимент бренду зріс на 24 позиції, що є найбільшим показником за останні 5 років.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Обсяги реалізації консервованої продукції на внутрішньому ринку зросли на 2,1% — до 792,1 млн грн — у порівнянні з 2019 р. Поставки продукції на експорт у грошовому вимірі зросли в 2,2 рази — до майже 138,5 млн грн.  

Також повідомляється, що минулого року ГК «Верес» вперше відкрила власний торговий дім у Казахстані з прямими поставками на 4 торгові мережі (Magnum Cash & Carry, Small, «Дина», «Кенмарт»), які входять до 10-ки найбільших ритейл-операторів країни. Також було укладено перспективний експортний контракт на поставку зеленого консервованого горошку до Сінгапуру. Проєкт складався з двох поставок на загальну суму 40,5 млн грн.


Для довідки: Група компаній «Верес» входить до промислово-інвестиційної групи «Смарт-Холдинг», є вертикально інтегрованим бізнесом у сфері FMCG, що спеціалізується на виробництві продуктів харчування, зокрема консервованої продукції, соусів.

Група об’єднує 2 переробних та 2 сільськогосподарських підприємства, логістичний центр зі зберігання продукції. До її складу входить найбільше в Україні господарство з вирощування шампіньйонів. На потужностях групи щорічно переробляється до 25 тис. т плодово-овочевої продукції. Упродовж року, включно з постійними та сезонними працівниками, компанія працевлаштовує приблизно 2,4 тис. осіб.