ЕтноПродукт законтрактувався ще влітку

10 грудня 2018, 16:40 2835

Компанія «ЕтноПродукт» ще з літа повністю законтрактувалися з партнерами з Німеччини і Швейцарії.

Про це розповів генеральний директор ПрАТ «ЕтноПродукт» Андрій Ніколаюк під час прес-конференції «Organic in Ukraine: досягнення 2018 року».

За його словами, у зв’язку з цим, компанія не буде брати участь у Національному павільйоні України на наймасштабнішій виставці органічних виробників BIOFACH 2019 у Нюрнберзі, проте на саму виставку представники компанії їдуть.

«Вирішили не займати місце в Національному павільйоні, адже для нових постачальників це важливіше — можна отримати контакти і знайти партнерів. До того ж участь у Національному павільйоні — це велика відповідальність і потребує тривалої підготовчої роботи», — розповідає Андрій Ніколаюк.

За його словами, найбільше з України експортуються фуражні культури — кукурудза, соя, пшениця. Їх купують у Європі й потім виробляють продукти з доданою вартістю.

«Я бачу можливість і потребу створювати продукти з доданою вартістю в Україні. В нас немає глобальних перепон, щоб виробники не могли це робити. Молочні підприємства вже експортують свою продукцію, так само можуть робити це і м’ясопереробні підприємства», — зазначає Андрій Ніколаюк.

Він розповідає, що «ЕтноПродукт» постачає сировину деяким українським переробним підприємствам, і потім вони експортують вироблену продукцію — переважно це крупи і пластівці — за кордон.

Також Андрій Ніколаюк радить органічним виробникам, обираючи експортний напрям, зупинитись на країнах ЄС та Близького Сходу.

Більше про органіку читайте у нашій рубриці ORGANIC STYLE