Таку думку висловив голова наглядової ради ПрАТ «ЕтноПродукт» Олег Жуковський.
«Все що стосується переробки — не дуже вигідно», — говорить він, називаючи причиною низький попит.
За його словами, щоб українці купували органік, вони мають зрозуміли, що це таке, і у них мають з'явилися кошти для купівлі такої продукції.
Зазвичай органічна продукція дорожче звичайної на 30-100%. «Для харчів тривалого зберігання — це 50-30%. Продукти з низьким терміном зберігання, особливо так званого фрешу — фрукти, зелені овочі, м'ясо — більше. Органічне борошно буде дорожче приблизно на 50%, відповідно до експортної вартості пшениці», — говорить Олег Жуковський.
Це при тому, что виробники «ходять» по мінімальній маржі, працюють за мінімальний прибуток, щоби продавати щось у себе в країні.
«Українські виробники органіки — це ентузіасти, можливо навіть мрійники. Не краща риса для бізнесу, але для органічного сектору це добре, бо означатиме довіру споживача», — підсумував голова наглядової ради ПрАТ «ЕтноПродукт».
AgroPortal.ua за матеріалами Propozitsiya