Польські виробники яблук прагнуть продати їх якнайшвидше, щоб уникнути витрат на зберігання продукції.
Про це розповів директор польського експортера яблук LVMG Grupa Аніруд Рамеш, пише Freshplaza.
«Загалом сезон яблук у Польщі розпочався на високій ноті. Якість фруктів виглядає дуже задовільною, з хорошими розмірами, формами, повним кольором і загалом приємним зовнішнім виглядом. Було багато можливостей купувати фрукти прямо з дерев. Це означало, що ми могли відразу почати упаковку та доставку нашим клієнтам на азійські ринки, а також запасатися фруктами експортної якості у великих кількостях», — розповідає експерт.
За його словами, виробництво яблук у Польщі має бути вищим цього року: «Обсяги, як завжди, виглядають рясними, але ще трохи зарано давати точні цифри про кількість, оскільки все ще є сорти, які потрібно зібрати повністю. Однак ми припускаємо, що це може бути збільшення кількості яблук приблизно на 5-10% порівняно з минулим сезоном, незважаючи на те, що деякі райони постраждали від заморозків та граду, що трохи знизило врожай».
Аніруд Рамеш розповідає, що попит на польські яблука в Азії та на Близькому Сході зростає щороку: «Для нас азійські ринки завжди зростали з кожним роком. Наші фрукти в Індії стають все популярнішими, і попит на них зростає з кожним сезоном. Іншими ринками, що ростуть, є Близький Схід і В'єтнам. Після збору врожаю ми помітили великий інтерес з боку Дубая, Оману, Саудівської Аравії та Катару. Тож цього сезону очікуємо більше обсягів експортних сортів, таких як Royal Gala, Red Delicious, Red Jonaprince та Golden Delicious. Щороку в нас з'являється все більше цих високоякісних експортних сортів, а також наша клієнтська база зростає з кожним роком, тому що пропозиція відповідає попиту».
Експортер розповідає, що витрати бізнесу в Польщі зростають, і ця проблема є актуальною для більшості європейських країн.
«Нестача робочої сили для збирання та сортування завжди була проблемою, і ця тенденція зберігається, особливо з початком війни в Україні, яка також різко збільшила рахунки за електроенергію. Це означає, що витрати на зберігання фруктів протягом більш тривалого періоду безперечно будуть вищими, і їх транспортування також коштуватиме дорожче через високі витрати на паливо. Але ці проблеми є по всій Європі, тож інші постачальники фруктів із Заходу теж зіштовхнуться з аналогічними проблемами», — впевнений Аніруд Рамеш.