Незважаючи на фінансові труднощі, враховуючи зростання цін на продукти харчування, переваги американців не мали радикальних змін у контексті святкових покупок. Споживачі в США витрачають у магазинах ще більше грошей порівняно з 2021 роком.
Про це свідчать дані Асоціації харчової промисловості (FIA), пише foodingredientsfirst.
Цього року типовий святковий стрес посилюється інфляційними побоюваннями: 62% покупців повідомляють, що їхні витрати на продукти зросли порівняно з минулим роком. Незважаючи на побоювання, спричинені інфляцією, середні щотижневі витрати домогосподарств на продукти нині становлять $148 на тиждень, що нижче за піковий рівень у $161 в розпал пандемії COVID-19.
«Їжа є центральним елементом багатьох наших святкових зустрічей. Незважаючи на інфляційний тиск, споживачі сповнені рішучості насолодитися цьогорічним святом, як завжди», — коментує президент і головний виконавчий директор FMI Леслі Сарасін.
Тільки 27% споживачів повідомляють, що вони стурбовані тим, що продуктів харчування, необхідних для святкового харчування, немає. У цьому кварталі спостерігалася нестача птиці, пов'язана з поширенням пташиного грипу.
Напередодні святкового сезону 45% споживачів повідомляють, що їх найбільше непокоїть зростання цін на їжу порівняно з іншими святковими витратами. 71% споживачів вносять деякі корективи у свої святкові покупки, щоб пристосуватися до економічної ситуації, що змінюється.
Щоб пом'якшити зростання витрат, споживачі кажуть, що шукають вигідні пропозиції (28%), обирають магазинні бренди (21%), споживають здебільшого домашню їжу (20%), готують менше страв загалом (17%), замінюють на більш доступні варіанти (17 %), спонукають гостей приносити страви (17%) та витрачають менше коштів на інші категорії, щоб приготувати святкові страви (17%).