На SIAL 2024 презентували українські сири

23 жовтня 2024, 15:55 1025

У межах заходів на Національному стенді України під час міжнародної виставки харчової промисловості SIAL 2024, яка проходила в Парижі, візитери змогли познайомитись зі смаком українських сирів і сертифікованої органічної продукції у новому форматі.

Сирна експертка Ardis Group та засновниця ProCheese Оксана Чернова познайомила відвідувачів із різноманіттям унікальних смаків України, вперше презентувавши авторські поєднання. 

Гостей з різних куточків світу чекали:

  • козиний камамбер ТМ Zinka з Київщини;
  • копчена міні-моцарела ТМ Lel’ з Кіровоградщини;
  • сир «Відьмацький» від ТМ «Канів» з Черкащини;
  • «Гауда Особлива» від ТМ «Органік Мілк» із Житомирщини;
  • продукція від ТМ «Стодола»;
  • нектаринове пюре ТМ «Дунайський Аграрій».

«Наш підхід — це не лише продаж сиру, а й створення емоційної презентації, яка поєднує традиції сироваріння з сучасним підходом у смакових поєднаннях. Участь у таких заходах дозволяє українським виробникам не тільки представити продукцію, але й встановити довготривалі зв'язки з міжнародними партнерами», — зазначила Оксана Чернова.

На її думку, презентація української молочної продукції на SIAL є важливим кроком зі зміцнення позицій на світовому ринку.

«Такі заходи, як SIAL, є критично важливими для побудови іміджу України як країни з величезним потенціалом у молочній галузі. Ми повинні спільно створювати стратегію, щоб наші сири були відомі у всьому світі, а українська молочна продукція стала символом якості та інновацій», — підкреслила засновниця ProCheese Академії.

Серед перших хороших новин виставки — український виробник снеків з натурального сиру Prime Snack (snEco) виграв SIAL Innovation 2024 Grand Prix у номінації «Молочні продукти».


Для довідки: Національний cтенд України на SIAL Paris 2024 організований ГС «Ю-Фуд» (Ukrainian Food Association) під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України за сприяння державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національного проєкту Дія.Бізнес, Міністерства закордонних справ України, Посольства України у Французькій Республіці, платформи Nazovni та за підтримки:  Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); Європейського Союзу та уряду Німеччини в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.