Мисливці за враженнями
Все більш актуальним трендом стануть подорожі заради вражень. Питання «Чим зайнятися?» стане практично таким же важливим, як і «Куди поїхати?».
Без путівників
Звичні путівники поступляться місцем актуальному контенту, який легко вміститься в новинних стрічках мандрівників. Багато туристів зацікавлені в цифрових туристичних гідах та інших технологічних інноваціях у галузі подорожей, які допоможуть зробити враження від поїздки унікальними.
Подорожі з користю
При виборі місця подорожі туристи будуть звертати більше уваги на можливості самореалізації — чи зможуть вони навчитися чомусь новому? Адже у подорожах можна придбати безцінні навички.
Представники покоління Z (це люди, що народилися після 1995 року) цінують отримані в подорожі практичні навички навіть більше, ніж диплом про вищу освіту. Найпопулярніші поїздки — з метою культурного обміну, волонтерство, робота за кордоном.
Технології спрощення
Будуть розвиватися технологіі, що спрощують рутинні операції туристів. Наприклад, планування поїздки і бронювання послуг в одному додатку, відстеження багажу в режимі реального часу через телефон та інші.
Короткі подорожі
Більше половини туристів з усього світу відзначають, що в новому році планують частіше здійснювати нетривалі поїздки: на вікенди тощо.
Очевидно, мандрівники будуть більш ретельно підходити до побудови маршрутів своїх поїздок за принципом «менше, але краще». В Україні коротким поїздкам на вихідні буде сприяти помітний розвиток лоукостерів.
Увага до оточуючих
На поїздках в 2019 році позначиться глобальний інтерес до соціальних і політичних тем. Наприклад, до прав людини і рівності у сфері праці. Перш ніж прийняти рішення про те, куди відправитися, туристи будуть більш детально вивчати соціально-політичну атмосферу в потенційному місці відпочинку.
Увага до екології
Мілленіали і покоління Z шукатимуть більш екологічні варіанти для подорожі. Власники житла займуться переробкою пластикових відходів для поліпшення своєї репутації як соціально відповідального бізнесу.
Нові горизонти
Багато туристів задумуються про космічні подорожі, для них вони є захоплюючими.
Туристичні компанії будуть інвестувати кошти в розвиток космічного туризму, щоб відповідати вимогам своїх клієнтів.
Сільський туризм
Щороку популярність сільського туризму зростає, як наслідок з'являється все більше зелених садиб та культурних центрів. Беручи до уваги шалений міський темп, хочеться хоча б на декілька днів відпочити в оточенні природи та насолодитися смачними автентичними стравами.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua за матеріалами опитування Booking.com