В минулому Валентин займався корпоративними продажами у будівельному сегменті. До власної справи — доставки фермерських продуктів Valiko — його привело декілька факторів: алергія у дитини на продукти із супермаркету та емоційне вигорання на роботі.
«Я почав потроху вигорати на роботі, і тут друзі запросили мене розібратися в менеджменті однієї ферми. Під час дослідження я зрозумів, що між фермером та його покупцем дуже складна комунікація, тому вирішив це налагодити та створити осередок між ними, що й переросло в проєкт Valiko», — розповідає для AgroPortal.ua Морозов.
Замовлення можна оформити через Телеграм-бот. Серед асортименту: м’ясні продукти (курка, курча табака, кролик, качка по-пекінськи), мікс салатів, овочеві набори, фруктовий набір, спеції, мед, багато молочних продуктів, олія, хліб.
«Ми постійно шукаємо нових постачальників і продукцію. В основному це ферми Київської області, яких ми перевіряємо особисто та тестуємо їхню продукцію», — додає Валентин.
Щодо доставки, то існує система, яка видає кур’єру інформацію, що потрібно доставити, куди й коли. Кур’єр має змогу розвиватися самостійно та приводити своїх клієнтів. Також у Valiko є два партнери, з якими йде співпраця по доставці.
«Зараз ми знаходимося в процесі розробки упаковки, адже хочемо відмовитися від поліетилену та пластику. Наразі кожне замовлення доставляється в картонній коробці, а кожен продукт ми намагаємося запаковувати максимально в паперовий пакет. Є, звичайно, «мокрі» продукти, які потребують вологозахисних прошарків, тому зараз ведемо переговори щодо ідей для такого пакування», — зазначає Морозов.
З приходом карантину замовлень у Valiko стало в 2-3 рази більше. Але команда збільшила і вклад в рекламу на цей період. Найбільшим попитом, за словами власника, користується категорія молочних продуктів і м’яса, далі йдуть овочі, мед та інші продукти.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua