Частка тіньового ринку молочної продукції в Україні становить близько 20%, а фальсифікованої продукції — майже 10%.
Про це говориться у повідомленні Спілки молочних підприємств України (СМПУ).
«Проблема фальсифікованої продукції стоїть досить гостро для українського ринку. При цьому головні позиції в антирейтингу підробок традиційно посідають молоко та молочні продукти», — зазначили експерти.
За їхньою інформацією, поширення фальсифікату молочних продуктів призвело до викривлення конкуренції та зменшення інвестиційної привабливості галузі серед українських та іноземних інвесторів. Серед негативних наслідків зазначено також шкоду міжнародному діловому та політичному іміджу України, зростання ризиків для здоров'я та життя споживачів, втрату надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Для мінімізації фальсифікату на внутрішньому ринку СМПУ напрацювала план заходів з протидії його розповсюдженню. Під час його реалізації планується внесення відповідних змін до законодавчих та регуляторних актів, моніторинг ринку молочної продукції для виявлення фальсифікату з наступним втручанням державних контролюючих органів, а також широке висвітлення цієї теми як у професійному колі виробників молочної продукції, так і серед споживачів.
«Стримати і зменшити масштаби поширення фальсифікату на ринку молочної продукції можна лише за умови комплексного підходу до проблеми та за участі широкого кола учасників процесу», — підсумували в асоціації, зазначивши, що очкують на підтримку народних депутатів України, Держпродспоживслужби, Національної поліції та податкової.