Про це йдеться у повідомленні підприємства.
За словами директора з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрія Рязанцева, на часі — обговорення способів імплементації, часу і графіка впровадження приватної тяги на українських коліях.
«Сьогодні вже не стоїть питання: «Бути чи не бути приватній тязі?». Наразі потрібно вирішувати, яку приватну тягу ми хочемо бачити на ринку, хто має бути перевізником. Потрібно визначити коло потенційних гравців на цьому ринку й те, які законодавчі акти для цього необхідно ухвалити», — зазначив Андрій Рязанцев.
Він також зауважив, що запровадження приватної тяги не дасть швидкого поліпшення в усіх напрямках діяльності «Укрзалізниці». На його думку, потрібно визначити абсолютно нову систему координат та сформулювати чіткі та правильні підходи для роботи в нових умовах.
«Сьогодні «Укрзалізниця», з одного боку, визначена державою як корпорація, що має забезпечити прибутки, а з іншого боку — має передати частину своїх функцій іншим гравцям. Водночас ми маємо почути думку учасників ринку, які мають бажання та можливості взяти участь у запровадженні ринку приватної тяги на українській залізниці», — зазначив Андрій Рязанцев.