Про це заявив директор з економіки і фінансів «Укрзалізниці» Андрій Рязанцев, говориться у повідомленні підприємства.
За його словами, насправді залежність індексації тарифів і обсягів перевезень, про яку нині говорять зерновики, є умовною і навпаки, має зворотній бік. Адже статистичні дані свідчать, що в роки, коли індексація тарифів здійснювалась, обсяги перевезень зернових зростали на 11-14%. А у 2018 році, коли індексація була відсутня, обсяг перевезень зернових зменшився на 8%.
«Ці показники дозволяють розвіяти міф про те, що індексація тарифів на вантажні перевезення обов«язково тягне за собою падіння вантажообігу на залізниці», — наголосив Андрій Рязанцев.
Він також зауважив, що впродовж останніх десяти років відбулося суттєве зростання відсотку перевезення вантажів залізничним транспортом до виробництва зерна, зокрема, у 2008 році такий відсоток складав 29%, тоді як у 2018 році — 54%.
«З 2008 по 2018 рік «Укрзалізниця» збільшила обсяги перевезення зерна та продуктів перемолу в 2,1 разу — з 15,5 до 32,9 млн т. При цьому виробництво сільськогосподарських культур — зернових та зернобобових — за аналогічний період зросло з 53,3 млн т у 2008 році до 61 млн т у 2018 році, тобто на 14,4%», — зазначив Андрій Рязанцев.