Про це вона розповіла в коментарі виданню «Новое время».
За її словами, ідея полягає в тому, щоб створити екосистему, де було б все необхідне для розвитку бізнесу.
«Ми залучаємо великі корпорації, підприємців-інноваторів, академії та наукові інститути, а потім забезпечуємо взаємодію, щоб на стику з'являлися класні продукти», — каже вона.
Так великі корпорації отримують можливість знайти таланти, а молоді стартапи, які прийдуть в акселератор, зможуть випробувати свої ідеї на практиці і навіть знайти перших клієнтів. Тим більше, що сповнених ідей молодих людей тут у надлишку, адже ВДНГ знаходиться біля студентського містечка Київського університету ім. Шевченка.
У майбутньому кілька коворкінгових об'єктів повинні розростися, за задумом команди ВДНГ, до справжнього технопарку. Але в найближчі роки про велике будівництво мова не йде.