«Для відправки своєї продукції на експорт виробникам молочної галузі не варто чекати вільного вікна у зерновому чи олійному експорті. Його просто не буде, йдеться про дуже великі обсяги, тому розраховувати на просвіт у логістиці не варто»
Виробники молочної продукції повинні знайти логістичний ланцюжок, який дозволить не конкурувати з іншими за обмежений трафік при експорті.
Таку думку висловив заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов під час експертної дискусії «Логістичні шляхи експорту української молочної продукції».
«Для відправки своєї продукції на експорт виробникам молочної галузі не варто чекати вільного вікна у зерновому чи олійному експорті. Його просто не буде, йдеться про дуже великі обсяги, тому розраховувати на просвіт у логістиці не варто»
Він додає, що молочникам важливо не повторювати помилок інших галузей — не треба всім їхати до Констанци та Гданська, адже саме у ці два порти масово їдуть зерновики. Є десятки портів у Чорному та Середземному морях, які менш завантажені.
«З огляду на те, що експорт молочних продуктів здійснюється в малих обсягах, і для його перевезення не підходять контейнери, я б не розглядав Констанцу та Гданськ, оскільки це основні базові порти для зерна, і там черга стоїть на 90 днів. За таких умов не один вид транспорту не зможе забезпечити вивезення молочної продукції. Експортерам потрібно визначитися, подивитися, які є альтернативні порти, і туди везти продукцію», — радить Валерій Ткачов.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua