Думка: Попит на салати збільшиться на 20%

20 червня 2018, 19:00 4142

На даний момент окрім айсбергу, компанія з іспанськими інвестиціями «Фіно Верде», цього року запустили в переробку батавію.

Про це розповів генеральний директор АВМ Holding, співвласник компанії «Фіно Верде» Хосе Луїс Абеянеда Мартінез під час прес-конференції, повідомляє кореспондент AgroPortal.ua.

Також Хосе Луїс Абеянеда Мартінез відзначив, що прогнозується ріст попиту в Україні на салат на рівні 20%. «Саме тому ми хочемо відкрити другу лінію по переробці салатів. А ще через 5 років плануються додаткові інвестиції на рівні  1-1,5 млн євро у виробництво» - додав він.

Співвласник компанії «Фіно Верде»  також зауважив, що в залежності від потреб та реакції ринку, через 10 років інвестиції в виробництво становитимуть вже 3 млн євро.  В такому випадку окупність очікується від 8 до 12 років.

Потрібно відзначити, що компанія «Фіно Верде» налагодила процес вирощування та переробки нового виду салату – батавія, спеціально для нового бургера «Маестро Класік» для компанії McDonald’s Україна.


Для довідки: Компанія «Фіно Верде» є частиною ABM Holding, який був заснований у 1983 році у регіоні Мурсія на півдні Іспанії та який спеціалізується на вирощуванні салатів та овочів. «Фіно Верде» розпочала роботу в Україні у 2014 році, налагодивши діяльність підприємства у с. Макарів (Київська обл). Виробнича площа підприємства складає  1944,00 м2. Загалом у налагодження виробництва в Україні, компанія «Фіно Верде» інвестувала 5,5 млн. євро.


Наталія Помянська, AgroPortal.ua