В Україні активно розвивається ринок снеків. Так, у 2020 році за статистикою українці споживали близько 0,5 кг снеків на рік, тоді як загальний рівень споживання в Європі становить 3,6 кг, у Північній Америці — близько 11 кг.
Про це повідомляє «Органік Стандарт».
Відзначається, що світові тенденції свідчать, що ринок снекової продукції рухається в напрямі «оздоровлення» й «натуралізації», і кількість прихильників швидкої, але при цьому здорової їжі неухильно зростає. Тобто калорійні та непоживні снеки все більше витісняються з ринку «натуральними». Тому українські органічні снеки досить швидко знаходять покупців як всередині країни, так і за кордоном. Звісно, конкуренція висока, тому, скажімо, на міжнародний ринок змогли пробитися лише найкращі. І серед них, звичайно, виробники «органік».
До рейтингу виробників органічних снеків потрапили:
Компанія часто випускає різні цікаві новинки: готують смаколики з батату, нектарину, персика, сливи, яблука, дині, малини, жимолості, яблука та навіть із кавуна. Сертифікують органічні снеки з 2021 року. Зараз виводять цю групу продуктів на міжнародний ринок.
З 2019 року випускають кукурудзяні палички з сублімованими ягодами (полуниця, чорниця, малина), з кокосом, насінням соняшнику та оливковою олією.
Всі перелічені компанії були представлені на найбільшій міжнародній торговій виставці Biofach 2023, яка проходила 14-17 лютого, і деякі з них уже мають домовленості щодо експорту продукції.
Для довідки: Проведення рейтингів українських органічних брендів/виробників 2022 організовано Органічною Ініціативою та Органік Стандарт у партнерстві з BrandStory за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).