ТОВ «Радивилівмолоко» має досвід експорту до Румунії та Італії. Експорт у вартісному виразі становить приблизно 8% від загальної вартості реалізованої продукції.
Про це в коментарі AgroPortal.ua розповів директор з експорту ТОВ «Радивилівмолоко» (ТМ «РАДИМО», FARM FRESH) Сергій Грисюк.
За його словами, на найближчий рік роботи для компанії пріоритетними є ринки, які близькі географічно і щодо культури споживання молочної продукції. Але практично це залежатиме від готовності потенційних партнерів у відповідній країні.
«Зараз оператори ринку зацікавлені в тих напрямах, які довели свою успішність на практиці. Мало хто цікавиться кардинально новими продуктами і готовий долучатися до їх розвитку», — резюмує він.
Світлана Яценко, AgroPortal.ua