Компанія «Молочний альянс» вивела на ринок дві смакові ряжанки ТМ «Яготинське» у новому дизайні.
Бренд доповнив лінійку питних ряжанок пляшками 450 грамів, повідомляє пресслужба виробника.
«Це оптимальна порція для однієї людини на день, без необхідності тривалого зберігання відкритої пляшки», — пояснили в компанії.
І додали, що нові смаки зберігають усі переваги класичної ряжанки — ніжну консистенцію, натуральний склад і користь для організму. Полуниця та курага у поєднанні з кальцієм і білком ряжанки створюють справжні суперфуди для щоденного споживання.
Смакові ряжанки мають жирність 2,9%, їх можна придбати у пляшках 450 і 750 грамів. Термін зберігання — 21 доба за температури +2...+6°С.
Для довідки: ГК «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.