«Молочний альянс» запроваджує екологічні ініціативи бренду «Яготинське».
Про це говориться у повідомленні компанії у Facebook.
«Незнімні кришки на пакованні Pure Pak. Тепер на шести видах продукції (молоко, какао на молоці, ряжанка, кефір, закваска та «Геролакт») кришка буде завжди залишатися разом із пакованям. Це допоможе зменшити забруднення довкілля, адже кришки часто губляться, та значно спростить процес подальшої переробки. Таке рішення відповідає Директиві ЄС про одноразовий пластик», — зазначають у компанії.
Окрім нових кришок, «Яготинське» зменшує кількість пластику, що використовується в пакованні. Зокрема, вага пляшки 270 г зменшена на 34%, а пляшок 450 г і 850 г — на 28%.
Завдяки процесу зменшення ваги (лайтвейтінгу) лише у 2024 році заощадили 67,2 т пластику порівняно з попереднім роком. Сукупна економія ПЕТ-матеріалу з 2016 по 2024 рік становить 301,6 т.