Продукція компанії «Добродія Фудз» під ТМ Dobrodiya, San Grano та WOWСЯНКА представлена на полицях усіх національних мереж супермаркетів (близько 2300 магазинів).
Про це говориться у повідомленні компанії.
Також у поточному році «Добродія Фудз» розпочала співпрацю з лідером продуктового ритейлу України — компанією АТБ. За досить короткий проміжок часу було успішно пройдено тестовий період у мережі, в результаті чого представленість продукції виробника збільшилась з 750 до 1160 магазинів (100%-а представленість).
«Ми не зупиняємось на досягнутому результаті та вже на жовтень плануємо погодити з АТБ розширення робочого асортименту до 8-10 SKU. Також відновили постачання продукції та реалізацію стратегії розвитку асортименту «Добродія Фудз» у ряді мереж: «Сільпо», «Фора», Fozzy, «ЕКО Маркет», «Велика Кишеня», «Метро», «Ашан», «Епіцентр», VARUS, NOVUS, «Таврія». Отже, можемо констатувати факт повноцінного відновлення співпраці в каналі національні мережі та свою готовність розвивати наше партнерство», — розказав комерційний директор із питань національних ринків збуту компанії «Добродія Фудз» Анатолій Гаврилей.
У багатьох мережах представлені каші ТМ «Добродія» зі спеціальною наліпкою «Добро в дії». Придбавши цю продукцію, покупець може долучитись до допомоги постраждалим від війни українцям.
У компанії нагадали, що ще на початку літа «Добродія Фудз» ініціювала соціальний проєкт «Добро в дії» від ТМ «Добродія», метою якого є підтримка України з боку компанії та споживачів її продукції. При покупці пластівців із такою наліпкою 1 грн від їхньої вартості відраховується до благодійного фонду, що опікується проблемами та потребами територіальних громад. Наразі «Добродія Фудз» вже перерахувала до фонду «Семаргл» 112 тис. грн.