Ринок органічної продукції ЄС: яке місце на ньому займає Україна
Спостерігаються позитивні сигнали, які вказують на перспективне майбутнє для спеціалізованого сектору роздрібної торгівлі органічними продуктами в Німеччині. Зокрема, зростаючий інтерес споживачів спонукає магазини планувати розширення асортименту органічних продуктів.
Про це повідомляє OrganicInfo.ua.
Відзначається, що найбільші дискаунтери LiDL та ALDI кидають виклик один одному, ставлячи за мету досягти 10% та 25% (відповідно) органічного асортименту в своїх мережах до 2025 та 2024 років.
ALDI стверджує, що вже має в своєму асортименті 15% органічної продукції. Сприяти розширенню асортименту має також тісна співпраця зазначених мереж із провідними асоціаціями органічних виробників.