Про це зазначила в.о. міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева у соцмережі Facebook, коментуючи виставку в Німеччині, де представлений Національний павільйон України.
«N.B.!» BIOFACH 2019: Фермерам необхідно відійти від рефлексів «біле і чорне»
За її словами, у України є усі можливості заробити на органічному споживчому мега-тренді.
«Об'єм лише європейського ринку, за останніми даними, перевищив €37 млрд. Ми продаємо нашу органічну продукцію вже в понад 40 країн світу, наш ринок надзвичайно швидко зростає, а кількість сертифікованих виробників органіки збільшується кожного року (зараз їх вже понад 300)», — додає вона.
При цьому Ольга Трофімцева уточнила, що за оцінками сертифікаційних органів, минулого року органічний експорт приніс країні понад $150 млн.