Про це в ексклюзивному коментарі для AgroPortal.ua розповів голова правління компанії «Київхліб» Володимир Череда.
За його словами, зміна смаків споживачів хлібобулочних виробів відбувається поступово.
«За добу наше підприємство випускає близько 500 т хлібобулочних виробів. З них до 20% займають новинки», — каже він.
Це хліб покращеної якості або функціональний, наприклад, фітнес-хліб. Тобто з додаванням певних видів сировини. Якраз він показує тенденцію до позитивної динаміки. Словом, відбувається певною мірою заміщення традиційного хліба новим.
«Дуже стрімко розвивається мережа швидкого харчування: бутерброди, перекуси. І ми маємо пропонувати хлібобулочні вироби по 50-60 грамів, щоб їх могли використовувати фастфуди. Таким новинкам особливо надають перевагу споживачі до 30 років, які економлять час у швидкому темпі життя», — говорить експерт.
Череда зазначає, що їхнє підприємство за цей рік розширило свою лінію асортименту на 12 позицій. Для цього вивчало смаки споживачів та тенденції на сусідніх, європейських ринках. Однак розроблено їх було значно більше. Мова йде про ті, що прижилися серед покупців, розповідає Череда.
«Сьогодні ринок України відкритий не лише по хлібу, а й загалом. Він точно відображає тенденції, що відбуваються у світі», — підсумував він.
Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua