Київхліб збільшив експорт продукції на 33%

30 вересня 2025, 19:00 324

ALVIVA GROUP із брендом «Київхліб» за підсумками 7 місяців 2025 року посідає лідерську позицію серед виробників хлібобулочних виробів України.

Як повідомляє пресслужба компанії, з часткою ринку 13% група випереджає найближчого конкурента на 4%.

«Середньодобове виробництво хлібобулочної продукції під брендом «Київхліб» становить 310-320 т на добу, тоді як загальний обсяг ринку хлібобулочних виробів в Україні сягає близько 2,450 млн т», — уточнили в компанії. 

Загальний обсяг інвестицій в модернізацію та запуск нових виробничих ліній на 8 підприємствах групи в Києві, Київській та Полтавській областях протягом 2024-2025 років склав близько 400 млн грн, що дозволило значно наростити виробничі потужності групи. Протягом зазначеного періоду було встановлено та запущено 2 нові виробничі лінії, ще 2 планується запустити до кінця поточного року.

Водночас ALVIVA GROUP за 7 місяців 2025 року експортувала понад 2000 т хлібобулочних виробів бренду «Київхліб», що на 33% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

«Протягом 5 років ми плануємо посилити диверсифікацію бізнесу та довести частку експорту до 20–25% від загального обсягу виробництва», — розповів голова наглядової ради ALVIVA GROUP Олександр Варавка.

Зазначається, що продукція бренду експортується до 30 країн світу, включно з готовими виробами, продуктами довготривалого зберігання, і замороженою продукцією та представлена в європейських торговельних мережах Lidl, Maxima, RIMI, Kaufland, Globus, NORFA, Żabka, Linellа, №1, Bonus тощо.