Маркетологи кажуть, що це міленіали створили такий запит: вони вважають, що багато пити шкідливо, і тому більше не хочуть купувати вино в великих пляшках, які й поодинці не подужати, й не допити шкода. До того ж вино в жерстяній банці зручно переносити, а ще його легко відкривати — штопор більше не потрібен.
Попит на банкове вино тільки зростає. Експерти кажуть, що це новий тренд в алкогольній продукції. Так, вина в банках вже продаються в США, в деяких країнах Європи, а тепер будуть і в Південній Африці.
І ось що керівництво південноафриканського стартапу Uncanny Wines розповіло про реакцію: «Початковий попит був приголомшливим, продукція йде дуже добре, і в найближчі кілька тижнів ми будемо доступні по всій країні».
Ще одне слово на підтримку такого виду тари — бляшані банки набагато легше і дешевше переробляти, ніж скляні пляшки. Значить, новий тренд ще й «зелений» — і тому він припаде до смаку захисникам довкілля.
AgroPortal.ua за матеріалами Foodandmood.com.ua