Віддані місії — постачати високоякісну продукцію та працювати на результат

22 червня 2024, 06:15 1193

Харків від початку повномасштабної війни перебуває під прицілом російської армії. Місто було і залишається однією з головних цілей окупантів, але Харківщина протистоїть ворогу. І в таких надскладних умовах продовжують працювати бізнес і підприємці, роблячи свій внесок у підтримку економіки країни.

На Харківщині працюють і фахівці компанії LNZ Group — керівник підрозділу збуту бренду DEFENDA Олександр Зуєв із командою професійних менеджерів, продовжуючи забезпечувати аграріїв якісними та ефективними продуктами.

З викликами справлялися як могли та підтримували аграріїв

Повномасштабне вторгнення Олександр Зуєв зустрів у рідному Харкові. Згадує, що після початку збройної агресії росії проти України усі менеджери компанії були готові до будь-якого розвитку подій. Проте ніхто не думав, що це затягнеться так надовго.

Олександр розповідає, що 24 лютого о п'ятій ранку, коли агресор почав наступ, він перш за все обдзвонив колег та співробітників харківської філії, аби вони зібрали речі й були готові до ймовірного переїзду в більш безпечне місце. Або ж запаслися необхідним і підготувалися до складних умов подальшого перебування в Харкові.

Дехто з менеджерів прийняв рішення того ж дня записатися до ТРО, і це вибір справжніх патріотів, вважає Олександр Зуєв. Тож було прийняте рішення, що цих працівників залишать у штаті та платитимуть заробітну плату.

Так само в цей складний період харківські аграрії намагалися врятувати свої господарства, втримати колективи, а команда менеджерів DEFENDA всіляко допомагала в цьому. Адже доставляли насіння, добрива та ЗЗР усіма можливими шляхами, незважаючи на регулярні обстріли та ракетні удари.

Олександр розповідає, що в гострий період війни перевізники погано працювали і не хотіли їхати на Харківщину. Але з викликами справлялися як могли, йшли назустріч один одному як менеджери DEFENDA, так і аграрії.

Частина постійних клієнтів компанії після наступу росіян опинилася під окупацією. Дехто переїхав до Харкова, якщо встигали, забирали техніку, але у більшості господарств залишилася готова продукція у сховищах та на полях, яку не встигли реалізувати.

Керівник підрозділу збуту згадує, що господарствам, які постраждали або потрапили під окупацію, команда відвантажувала насіння, ЗЗР, на поміч прийшли благодійні фонди. (Результат співпраці з одним із фондів можна переглянути у проєкті «Аграрне відродження» на YouTube-каналі LNZ Group.) Таким чином намагалися допомогти клієнтам хоча б частково відновити свої сільгоспвиробництва на територіях, які не заміновані, й де можна вирощувати культури.

З DEFENDA фермери збирають високі врожаї та впроваджують стійкі практики ведення сільського господарства

Олександр Зуєв працює в компанії DEFENDA з 2012 року, тому впевнений у якості продукції, яку пропонує.

Агровиробництво для нього — не чужа справа, ще до початку появи бренду DEFENDA він освоював агрономію на практиці.

Олександр має профільну освіту, пройшов шлях від менеджера з продажів до керівника бренду DEFENDA у Харківській області. Він зібрав команду досвідчених агрономів, які розуміються на тонкощах вирощування сільськогосподарських культур у регіоні. Вони невтомно працюють над тим, щоб клієнти отримували найкращі врожаї, зберігаючи стійкі практики ведення сільського господарства.

Менеджери DEFENDA — це агрономи, які мають досвід роботи в полях 

Сьогодні у харківській філії працюють три менеджери, працівник складу та бухгалтер. Тримають зв'язок і з менеджером, який служить у ЗСУ. Олександр зазначає, що його колега на зв'язку з командою, до того ж за можливості навіть спілкується з клієнтами.

У колектив запрошують не просто продавців, розповідає керівник підрозділу збуту, а всі менеджери — це агрономи, які мають досвід роботи в полях і на виробництві. Ці люди знають все про обробіток ґрунту, що таке сівалка, та як її налаштувати. Всі мають досвід роботи на полях препаратами бренду DEFENDA, починаючи з протруювача й закінчуючи десикантами. Тому впевнено можуть гарантувати ефективність і якість продуктів своїм клієнтам.

Необхідність виїзду до клієнта — це правило

Правило ефективної роботи для Олександра — знаходитися безпосередньо у клієнта в господарстві й тримати зв'язок із ним. Тому він часто планує поїздки до аграріїв і зосереджений на побудові відносин із клієнтами. Знає, що просто продавати високоякісну продукцію — замало.

ТОВ СП «Мелихівське» — одне з підопічних господарств Олександра Зуєва. Він часто приїздить сюди, аби разом із директором та агрономом оглянути поля і перевірити результати роботи препаратів.

Із цим господарством керівник підрозділу збуту співпрацює не перший рік. Голова ТОВ СП «Мелихівське» Микола Купрєєв говорить, тут DEFENDA на кожному полі, а Олександр Зуєв завжди допомагає контролювати виробничий процес.

Фахівець виїжджає в поля і оглядає ділянки, де застосовували препарати бренду DEFENDA, подібна практика дозволяє оцінити якість та ефективність використання продуктів. Завдяки правильному індивідуальному підходу до кожного клієнта про менеджерів компанії відгукуються лише позитивно.

Агроном господарства «Мелихівське» Віталій Фалько довіряє свої поля Олександру та бренду DEFENDA, адже знає — результат того вартий

гербіциди Сахара і Айдахо по 1,7 л/га, а потім страхові гербіциди Муссон (1,2 л/га) і Сумаро (300 г/га) та прилипач Супер Мачо (0,1 л/га). Результат досить непоганий — бур'янів немає, кукурудза є, жартують Олександр та агроном господарства. За появи шкідників за потреби вноситимуть інсектициди.

Незважаючи на труднощі та ведення бізнесу в період воєнного стану, Олександр Зуєв і його команда менеджерів залишаються відданими своїй місії — постачати високоякісну продукцію, працювати на результат. Вони розуміють, що їхня робота має вирішальне значення не лише для успіху клієнтів, а і для економічної стабільності Харківського регіону та всієї країни.


Вікторія Полевик, AgroPortal.ua