Кінець року зазвичай бував не найкращим періодом для продавців свіжих молокопродуктів — споживачі святкували та подорожували. Однак грудень 2022 р. не можна назвати типовим.
Кардинальних змін за останній місяць року порівняно з ситуацією листопада в поведінці споживачів не відбувалося, повідомляють аналітики «Інфагро».
«Загалом же обсяги реалізації молока і кисломолочних продуктів в кінці року виявилися меншими, ніж торік. Цінова політика основних операторів ринку свіжих молокопродуктів не змінюється», — додають експерти.
Більшість, як і раніше, намагається поступово піднімати відпускні ціни, хоча й не завжди успішно. Стиль роботи великих торговельних мереж теж не змінюється, вони дуже неохоче погоджуються на підняття цін, уточнюють спеціалісти.
«Оскільки в передноворічний період продажі свіжих молочних продуктів завжди знижувалися, компанії за звичкою запланували на цей період більше акційних знижок для мереж. У грудні продажі свіжих молокопродуктів кардинально не знизились до попереднього місяця, і у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року (коли відбувалось традиційне сезонне падіння) відставання не дуже суттєве», — підсумували аналітики.