Звичайно, є ще багато інших факторів, які впливають на рівень споживання. Про це можна багато дискутувати, і кожен буде по-своєму правий, але якщо американець чи англієць може з’їсти понад 1 кг ягоди, українець також би впорався. І тут питання не у ціні, а в якості продукту. А для українця, на жаль, це одвічна проблема, адже всі хочуть халяви як у виробництві, так і в купівлі. І ще один аспект — беручи до уваги США, де вже існує давня культура споживання ягоди, і збільшенням насаджень керував демократичний ринок, білий капітал та здоровий глузд, у нас усі погнались за хайпом та швидкими грошима, не розуміючи суті та не маючи бачення розвитку і головне — досвіду. Більшість виробників міряються гектарами та валовим збором, а не якістю.