Вітчизняні виробники забезпечують 90% кондитерської продукції, і лише 10% припадає на імпорт.
Про це розповіла начальник аналітичного відділу компанії ProConsulting Юлія Шкурко під час бізнес-зустрічі «Хлібопекарський бізнес-2023».
«Протягом 2022 року обсяги виробництва скоротилися на 10-12%, але це не спричинило дисбаланс чи дефіцит продукції на ринку, оскільки у відсотковому співвідношенні через міграцію населення та зниження купівельної спроможності обсяги споживання теж скоротилися», — зазначає Юлія Шкурко.
За її словами, водночас географія експорту української продукції дещо змінилася протягом 2022 року: припинилися постачання до рф і білорусі, але збільшилися до країн ЄС. Загалом обсяги експорту в 2022 році знизилися на 10%.