Падіння ставок спостерігається на внутрішньому ринку автомобільних перевезень.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers у Telegram.
«Основною причиною цього стало різке скорочення обсягу зворотного вантажу з портів, зокрема через зниження вантажопотоків і зміну попиту на перевезення. Відсутність стабільного обсягу роботи зумовлює складнощі в плануванні кругорейсів, що робить їх нерентабельними. Це спонукає перевізників тимчасово призупинити діяльність або суттєво скоротити кількість виконуваних рейсів», — пояснюють фахівці.
За їхніми словами, зменшення активності перевізників призводить до посилення конкуренції за доступні вантажі, що тисне на ставки. В умовах відсутності зворотного завантаження значна частина транспортних засобів вимушена повертатися порожніми, що збільшує витрати на перевезення.
«Очікується, що найближчим часом ситуація залишатиметься напруженою. Подальше падіння ставок є цілком імовірним, якщо потоки вантажів із портів не відновляться у стабільному обсязі. Частина перевізників, які не зможуть адаптуватися до нових умов, може вийти з ринку, що призведе до скорочення пропозиції логістичних послуг», — прогнозують аналітики.
Ставки на автомобільні перевезення до Європи залишаються стабільними завдяки сталому попиту на експортні вантажі та довгостроковим контрактам. Перевізники активно використовують кругорейси через прогнозованість європейських ринків і зручність зворотного завантаження.
Ринкові ставки транспортування самоскидами по Україні:
Ринкові ставки транспортування самоскидами до Європи:
Ринкові ставки транспортування тентами до Європи: