Про це повідомляє Український проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).
«Тепер саме час об'єднуватися, кооперуватися, щоб створювати великі партії однорідної продукції для вигідних продажів. Виробники Кам'янсько-Дніпровського району вже не говорять про прибуток, головне повернути вкладені гроші, щоб мати оборотні кошти для бізнесу. Бачу, багато інтернет-майданчиків додали у свою лінійку товарів плодоовочеву продукцію, вони готові приймати овочі та фрукти дорожче, ніж трейдери. Думаю, виробникам треба шукати такі торгові майданчики для більш вигідних продажів», — зазначає керівник компанії «Агрокоін» Андрій Чорний.
За його словами, також активного розвитку може набути такий сервіс, як доставка до дверей.