Таку думку в коментарі для AgroPortal.ua висловив представник LNZ Group В'ячеслав Полтавець.
У своїй структурі LNZ Group має підрозділ LNZ Web — онлайн-магазин з продажу засобів захисту рослин та посівного матеріалу. В'ячеслав Полтавець розповідає, що онлайн-продажі зорієнтовані на сегмент невеликих фермерів, які обробляють до 500 га землі.
«Ми хочемо бути доступними для всіх виробників. Ціни фермерам пропонуємо такі ж, як і середнім компаніям чи агрохолдингам, щоб у них теж був доступ до якісних ресурсів», — говорить він.
Карантинні заходи з приводу поширення коронавірусу в Україні ввели лише 12 березня, тому досі якихось коливань в обсягах інтернет-продажів не спостерігалося. Компанія працює у штатному режимі.
«В Україні немає паніки з приводу коронавірусу. Досі був зафіксований лише один випадок захворювання. Проте споживачі схвильовані, вони прагнутимуть убезпечити себе, перестрахуватися. Тому існує велика ймовірність, що інтернет-продажі зростуть», — ділиться В'ячеслав Полтавець. І додає, що компанія має достатньо ресурсів, аби забезпечити збільшення попиту.
Представник LNZ Group також звернув увагу на загальну тенденцію зростання онлайн-закупівель з боку аграріїв.
«З початку запуску LNZ-Web ми спостерігаємо позитивну динаміку росту продажів, особливо перед початком посівного сезону. Добре йде продаж насіння соняшнику, кукурудзи, засобів захисту DEFENDA тощо», — говорить Полтавець.
При цьому він погоджується, що до онлайн-закупівель більше схильне молоде покоління фермерів.
Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua