Думка: Виробники заморожених ягід та дикоросів мають вікно можливостей

29 жовтня 2020, 16:10 2791

Пандемія COVID-19 мала великий вплив на сегмент заморожених ягід та дикоросів: відбулася переорієнтація ринків, а переробники знизили обсяги закупівлі продукції. Лише ті виробники, які працювали із супермаркетами, отримали плюс і мали позитивну динаміку.

Про це повідомив акціонер ТДВ «Рівнехолод» Василь Мартинчук під час Fruit&Berry Zoom в рамках ініціативи «VTrade Фрукти і Ягоди», що впроваджують програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) та асоціація «Ягідництво України».

«В Україні сезон по дикоросам був середньо-стабільний, але зміщений в часі у зв’язку з погодними умовами. Такі зміни характерні й для інших країн. Зараз змінилася ситуація із закупівлею продукції для заготівлі та заморожування. Ті, хто закуповує в нас продукцію, ще не знають, як спрацюють ринки в кожній країні, а великі компанії не знають, як вони вийдуть із переробленою продукцією на світові ринки», — розповідає Василь Мартинчук. 

N.B. Ягідний франчайзинг: потрапити до команди найбільшого постачальника заморожених продуктів

За його словами, продукція з ягід та дикоросів дуже добре йде з початком лижного сезону, але ніхто не знає, яким він буде цього року.

«Переробники закуплені сировиною до 1 січня. Тому вікно можливостей відкрите, і не потрібно переживати та робити попередні висновки, повна картина буде зрозуміла в січні-лютому», — зазначає Василь Мартинчук. 

Також він додає, що перенесення виставки BIOFACH у 2021 році теж матиме негативні наслідки, адже, як правило, на початку лютого для виробників і переробників була ідеальна нагода відчути, як далі рухатимуться ринки.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua