«Укрзалізниця» розробляє індивідуальні продукти для вантажовідправників, які ґрунтуватимуться на пропозиції перевезення вантажів як таких, а не використанні вагонів УЗ для перевезень.
Про це повідомив член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін, пише Rail.Insider.
«Ми дивимося на річні показники використання парку УЗ. І тут у нас чітке завдання утримувати нашу частину на ринку на рівні 30%. Для цього ми в найкоротший термін запропонуємо декілька нових продуктів для бізнесу, де основою буде перевезення вантажу, а не надання вагона під завантаження. Це інший рівень відносин та відповідальності», — розповів Вячеслав Єрьомін.
За його словами, усі спроби довготривалих контрактів з надання вагонів під навантаження з різних причин були невдалими, а в «Укрзалізниці» втомилися від постійних звинувачень.
«Коли наш вагон не беруть — кажуть, що ми не гнучкі, коли наш вагон дорогий — кажуть, що ми спекулюємо. Тому потрібно змінювати філософію перевезень, щоб вартість вагона перестала бути маніпулятивною річчю. Ми підемо в зовсім інші продукти, індивідуальні. Почнемо говорити з вантажовідправником зрозумілою йому мовою», — зазначив Вячеслав Єрьомін.
Він додав, що компанія буде виставляти в межах цих продуктів вартість перевезення саме з розрахунку на тонну вантажу, як це зрозуміло та комфортно клієнту. Він також виступив за запровадження різних продуктів, підлаштованих під інтереси різних типів клієнтів.
«У мене, як у перевізника, повинні бути продукти для всіх учасників ринку: вантажовідправника, вантажоодержувача, експедитора, власника вагона. Ми розуміємо повністю свою клієнтську базу й намагаємося зробити продукт, однаковий для всіх у кожній категорії. Певні умови будуть залежати не від компанії, а насамперед від того обсягу, який буде запропоновано нам», — пояснив Вячеслав Єрьомін.