Молокія виборола місце на ринку ультрапастеризованого молока

09 квітня 2025, 14:50 764

Влітку 2024 року «Молокія» зафіксувала приріст продажів ультрапастеризованого молока в картонному пакованні порівняно з весняним періодом, попри те, що зайшла у цю висококонкурентну категорію чи не останньою серед українських виробників.

Про це повідомила директорка з маркетингу компанії Тетяна Коровіна під час виступу на виставці-конференції Food&NonFoodMaster-2025.

Головним поштовхом до створення ультрапастеризованого молока від «Молокія» стала зміна вподобань українців, спровокована повномасштабною війною. Споживачі почали надавати перевагу продуктам, які можуть зберігатися довше, зберігаючи при цьому свій смак й інші властивості. 

«Минулого року ми почали переосмислювати ринок молока і зрозуміли, що нам варто подивитися на молоко довготривалого зберігання по-іншому і при цьому не втратити популярність пастеризованого. Для цього ми дослідили поведінку споживачів і ситуації, коли саме люди використовують ультрапастеризоване молоко (коли немає можливості зберігати в холодильнику, коли забули товар у машині, коли перебої з електроенергією тощо). В усіх цих випадках ультрапастеризоване молоко від «Молокія» «почекає» споживача без холодильника і не зіпсується», — розповіла Тетяна Коровіна.


Вікторія Полевик, AgroPortal.ua