Тільки оптимізований бізнес-процес підлягає автоматизації

24 травня 2018, 13:14 5116

Коли люди вмотивовані і розуміють свій функціонал, коли організований процес, тільки тоді можна переходити до автоматизації процесу, інакше відбудеться автоматизація безладу.

Про місце логістичної служби та її реорганізацію в ІМК в ході III щорічної конференції «Транспортна логістика та склад в агробізнесі», організованої компанією «ПроАгро», розповів заступник генерального директора з питань логістики та навігаційного контролю ІМК Андрій Загорулько.

За його словами, у цілому впродовж останніх півтора роки реорганізації логістичної служби, в ІМК перейшли на електронну оперативну звітність, включаючи щоденні звіти у Viber, організували детальне планування ВПР та ОПР в 1С, а також налагодили співпрацю логістичної служби з іншими службами підприємства.

«Проблеми виникають на тому етапі, де стикуються різні функції і починається комунікація. Співробітники мають чітко розуміти, хто і за які функції відповідає, де закінчуються обов'язки одного, а де починаються обов'язки іншого», — констатував Андрій Загорулько, додавши, що дуже важливо насамперед налагодити процеси у компанії, а вже наступним етапом автоматизувати їх.

«Ми змінили корпоративну культуру служби для того, щоб люди розуміли, які принципи вважаються правильними, і дотримувалися їх. Організовуючи командну роботу, ми також проводимо навчання за різними напрямками, включаючи розширені курси Excel, роботу з програмою Wialon та GPS-обладнанням, тренінги з управління власним часом та особистої продуктивності», — ділиться досвідом експерт.


Алла Стрижеус, AgroPortal.ua