На ринку вже давно відома продукція підприємства з переробки ягід Liqberry. Виробництво внаслідок повномасштабного вторгнення було змушене релокуватися з Херсонщини на Київщину, де зараз активно працює над поверненням до минулих обсягів і нарощенням потужностей.
Починали свій шлях Liqberry суто з чорничної пасти, згодом стали виробляти імунокоректорну продукцію, орієнтуючись на людей з особливими харчовими потребами, здебільшого на тих, хто хворіє на цукровий діабет. З часом підприємство розширило лінійку до смакового різноманіття, тож зараз основними клієнтами залишається категорія людей із діабетом 2-го типу, а також ті, хто прагне покращити рівень свого життя. До того ж останніми роками з’явилася велика кількість людей, які бажають харчуватися натуральною продукцією без цукру.
Сьогодні ягідна продукція виробництва Liqberry представлена на полицях торговельних мереж «Еколавка», Le Silpo, в аптечній мережі «Біла ромашка» й регіональних магазинах у містах України.
За словами керівниці відділу маркетингу Liqberry Юлії Абрамчук, основною перевагою є якість і унікальність продукту. Адже пасти виготовляються за унікальною та запатентованою технологією українського професора С.Б. Осипенка, аналогів якої поки не існує в світі. Ці пасти без цукру, води та консервантів, у них збережено та примножено користь ягоди завдяки оліям кісточок та шкірки ягоди.
Обов’язково щороку виробництво сертифікує товар. Сировину закуповує лише в українських виробників на Волині та Закарпатті — це сертифіковані ягоди класу А+ з обовʼязковим застосуванням шокового заморожування. До прикладу, чорнична ягідна паста – це топовий продукт за користю, адже він медично доказово стабілізує рівень цукрів, індексу HOMA, холестерину в організмі, має надзвичайну антиоксидантну та гепатопротекторну дію.
Аналізуючи клієнтську базу 5-6 років тому, Юлія Абрамчук спостерігає стрімкий приріст, що повʼязано з тенденцією до оздоровлення. Зокрема, велика частина мам обирає для своїх дітей саме продукцію без цукрів. Також збільшення попиту повʼязане з розвитком у соціальних мережах — звідти приходить переважно молодша аудиторія.
Орієнтуючись на дітей, Liqberry впроваджує нові солодкі смаки — лохина, манго-маракуйя, ананасовий мікс, полуниця та малина. Ягоди з імунокоректорними властивостями є топовими продуктами компанії, але й нові смаки завойовують любов клієнтів і дозволяють урізноманітнити раціон вітамінами. З новинок — пастила на основі уже звичних паст. У планах — розширення асортименту продукції та вихід на торговельні мережі по всій Україні.
«Беззаперечним лідером продажу залишається чорнична паста завдяки своєму смаку та користі. Ми проводили понад 30 медичних досліджень на її основі, й результати вражаючі — показові щодо різних захворювань. Нам важлива місія оздоровлення нації корисно та смачно», — підсумувала Юлія Абрамчук.
Єлизавета Котенко, AgroPortal.ua