Про це розповіла AgroPortal.ua директор компанії «Органічний м’ясний продукт» Олена Стретович.
«Також у нас постійно вдосконалюється рецептура продуктів і з’являються нові види продукції, тож ми вже сьогодні потребуємо розширення ринків збуту. Поки що експортний напрям у нас не розвинений, але ми активно працюємо над цим. Сподіваємося, що на BIOFACH-2019 вдасться налагодити нові партнерські зв’язки, отримати новий досвід участі у виставці такого масштабу та здобути нові знання. Можливо, вже незабаром наші вироби можна буде зустріти і в країнах ЄС», — зазначає Олена Стретович.
За її словами, «Органічний м’ясний продукт» відкритий для експорту і готовий постачати всю лінійку продукції в необхідних обсягах. Ідеальним співвідношенням в структурі реалізації продукції в компанії вважають 80% — внутрішній ринок і 20% — експорт.
Повну версію матеріалу читайте в нашій рубриці ORGANIC STYLE.
Для довідки: ТОВ «Органічний м’ясний продукт» працює з квітня 2017 року в рамках продуктового ланцюжка від виробництва сировини до просування на ринку продукції «від лану до столу» під торговельною маркою Organic Meat TM. Ця торговельна марка поєднує в собі традиції поколінь у сфері виробництва, новітні технології та європейський досвід. Щодоби на заводі переробляється 3 т сировини і виробляється близько 30 видів готової органічної продукції.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua