Органічний м’ясний продукт втричі збільшив продажі продукції

11 лютого 2019, 13:00 5175

ТОВ «Органічний м’ясний продукт» демонструє ріст у виробництві та в продажі продукції. Так, за 9 місяців 2018 року компанія продала продукції на 329 918 євро, що втричі перевищує результати 2017 року, коли було продано продукції на суму 111 137 євро.

Про це розповіла AgroPortal.ua директор компанії «Органічний м’ясний продукт» Олена Стретович.

«Також у нас постійно вдосконалюється рецептура продуктів і з’являються нові види продукції, тож ми вже сьогодні потребуємо розширення ринків збуту. Поки що експортний напрям у нас не розвинений, але ми активно працюємо над цим. Сподіваємося, що на BIOFACH-2019 вдасться налагодити нові партнерські зв’язки, отримати новий досвід участі у виставці такого масштабу та здобути нові знання. Можливо, вже незабаром наші вироби можна буде зустріти і в країнах ЄС», — зазначає Олена Стретович.

За її словами, «Органічний м’ясний продукт» відкритий для експорту і готовий постачати всю лінійку продукції в необхідних обсягах. Ідеальним співвідношенням в структурі реалізації продукції в компанії вважають 80% — внутрішній ринок і 20% — експорт.

Повну версію матеріалу читайте в нашій рубриці ORGANIC STYLE. 


Для довідки: ТОВ «Органічний м’ясний продукт» працює з квітня 2017 року в рамках продуктового ланцюжка від виробництва сировини до просування на ринку продукції «від лану до столу» під торговельною маркою Organic Meat TM. Ця торговельна марка поєднує в собі традиції поколінь у сфері виробництва, новітні технології та європейський досвід. Щодоби на заводі переробляється 3 т сировини і виробляється близько 30 видів готової органічної продукції.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua